Divelady
Bijdrager

Haaruitval

Ik (vrouw 64 jaar) ben al 25 jaar diabeet op medicatie en spuit sinds 6 maanden 6 Eh insuline erbij. Doordat ik slank ben en sportief is het niet duidelijk waar mijn diabetes vandaan komt (ook niet familiair).
Sinds een paar jaar heb ik erge haaruitval. Misschien mede door Atorvastatine maar dit heb ik gestopt en gebruik sinds een maand andere cholesterol medicatie.
Door gebruik van Juice Plus tabletten ging het een poos erg goed maar de tabletten zijn nogal duur (geen vergoeding) .
Heeft iemand nog een ander idee of tip om het uitval van mijn haar te reduceren?
Dank voor jullie antwoorden.
Tiny

  • Inaa
    Bijdrager

    dag Tiny,

    Ik heb ook problemen met mijn haar, maar weet niet goed of dit met diabetes te maken heeft.
    Bij de polikliniek Dermatologie van het Albert Schweitzerziekenhuis in Zwijndrecht weten ze heel veel over haarproblemen, en meestal is er ook een medicijn voor.
    De bekende dokter I. Boersma was vele jaren de specialist op dit gebied.
    Hij is nu helaas met pensioen, maar de andere dermatologen in dezelfde praktijk zijn ook zeer deskundig.

  • ollyolf
    Bijdrager

    Een kuurtje vitaminen B Forte wil nog wel eens helpen

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.