pierre
Bijdrager

hypo

hallo ik heb vannacht een hypo gehad die 3 uur duurde en rond 09.00 uur nog 1 van ruim een uur
ik voel mij erg brak hoofdpijn pijn in spieren totaal lam ,is dit normaal na een hypo enzo ja hoelang kan dit gevoel aanhouden vr gr pierre

  • Yvonne
    Bijdrager

    Hypo’s kunnen erg ellendig zijn en het hangt ook af van je conditie. Twee hypo’s achter elkaar versterken bij mij het negatieve effect behoorlijk en na een week met forse hypo’s, kan je me opvegen. De effecten zijn per persoon verschillend en bij mij ook per keer. Als ik me al niet zo lekker voel: grieperig, verkouden, komt een forse hypo (eentje met drijfnat van het zweten) harder aan. Andere keren houd ik een duf gevoel over, dat in de loop van de ochtend wel weer wegtrekt. Forse hypo’s heb ik meestal ‘s-nachts, overdag voel ik ze wel tijdig aankomen.

  • meedenkertje
    Bijdrager

    Probeer hypo’s te voorkomen door veel minder koolhydraten te gaan eten, immers koolhydraten verhogen je bloedsuiker, maar duikelen daarna (medicijnen/insuline) weer naar beneden = hypo
    Google eens: “blije ex-diabeet”
    Of “keer diabetes om”

    • 6feet10
      Bijdrager

      @meedenkertje

      Dit is derde/vierde reactie met zelfde inhoud ! #spammerig

      • DrentscheAa
        Bijdrager

        Weer vraag ik mij af of het zin heeft om spam te rapporteren. Ik heb de indruk dat de moderatoren van @diabetesvereniging al weer langere tijd afwezig zijn.

  • meedenkertje
    Bijdrager

    Wat heb je tegen goede gratis raad ?

  • 6feet10
    Bijdrager

    @meedenkertje

    Het vele malen herhalen van de zelfde meningen/opvattingen/overtuigingen is ook “spam” en hoort niet thuis op dit forum en is hinderlijk en doet afbreuk aan de topics op ons diabetestrefpunt.

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.