Forums / Behandelaren / Klaar met de DVNwinkel

Anoniem

Klaar met de DVNwinkel

Beste mede-forumleden,

Ik deel hier graag mijn recente ervaringen met de DVN winkel. Ik denk dat de mail die ik onlangs stuurde aan de DVN winkel én aan de DVN dat het beste kan laten zien.
Voor alle duidelijkheid: dvnwinkel.nl is géén onderdeel van de DVN, maar het bedrijf Mediq dat een contract heeft met de DVN over het gebruik van de naam DVN winkel. De DVN krijgt daar geld voor, dat via de vereniging weer ons als diabeten ten goede zou moeten komen.

Hier volgt de mail:

Geachte mevrouw/meneer,

Graag wil ik een klacht indienen over de bezorging van de bestelling. Vandaag vond ik de doos met hulpmiddelen bij thuiskomst om 19.00 uur bij de deur van mijn huis, buiten. Aangezien de bezorger van Postnl hier normaal rond de middag komt, heeft de bestelling dus de hele middag onbewaakt buiten gestaan en dat vind ik echt niet kunnen. Daarbij heb ik u bij mijn bestelling expliciet gevraagd om een Track&Trace code, maar die heb ik niet gekregen.

Dit is niet de eerste keer dat ik bij u moet klagen over de bezorging. Ik vind dat het niet aan mij is om Postnl hierop te wijzen, u bent er als leverancier verantwoordelijk voor dat de bestelde artikelen op correcte wijze bij mij afgeleverd worden. De Postnl bezorger had de bestelling weer mee moeten nemen en op de volgende werkdag weer aan moeten bieden. Aangezien dit een pakket met medische artikelen betreft en dit een aanzienlijke waarde betreft, mag dit natuurlijk niet zo maar  op straat liggen.

Ik heb al eerder mijn ongenoegen geuit over de slechte prestaties van de DVN winkel. In mijn beleving gaat de kwaliteit van uw dienstverlening steeds meer achteruit. Mijn kritiek gaat onder andere over de slechte kwaliteit van de webshop, het geregeld ontbreken van artikelen daarin en het steeds terugkerende gedoe over machtigingen, wat volgens mij helemaal niet nodig is.

Voor mij is dit voorval wel zo’n beetje de druppel die de emmer doet overlopen. Er zijn meer leveranciers van diabeteshulpmiddelen, die hun werk ongetwijfeld beter doen dan u. Ik draag de DVN een warm hart toe en ik ben al tientallen jaren lid, maar dit gaat mij echt te ver. Ik ga dus kijken naar een andere leverancier.

Groet,
Bart Loeff

  • SimonW
    Bijdrager

    Soms helpt een bordje met instructies aan de postbode. Ik bestel ook niet meer bij de DVN-winkel maar dat is omdat ik het overhevelen van mijn privé gegevens naar een commerciële tak in een aparte BV wat schimmig vind geregeld.

    • DVNWinkel
      Bijdrager

      Geachte meneer Simon W.

      De gegevens die bij DVN winkel bekend zijn blijven ook bij deze organisatie. DVN Regie BV heeft uiteraard geen inzage in deze gegevens (zie privacy reglement). Wel krijgen wij van DVN winkel uw naam door. De reden hiervan is dat wij u spaarpunten kunnen uitgeven naar aanleiding van de aankopen die u bij DVN Winkel doet. Deze spaarpunten kunt u besteden op Puntenplein. Dat DVN Regie B.V. geen inzage in uw privé gegevens heeft is geregeld in het Privacy regelement en de Algemene voorwaarden. Daarnaast kunnen wij u mededelen dat er geen gegevens worden uitgewisseld tussen DVN en DVN Regie B.V.

      Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

      Met vriendelijke groet,
      DVN Winkel medewerker

  • Markpompje
    Bijdrager

    bestellen bij bosman, daar bestel ik al heel wat jaren probleemloos, sterker ze denken actief met je mee, enkel zal dat het gedrag van de tnt post medewerker niet echt beinvloeden vrees ik

  • DVNWinkel
    Bijdrager

    Geachte heer Loeff,

    Heel vervelend dat de bezorging van uw bestelling niet goed is verlopen. Wij hebben het daar in een telefonisch gesprek al met u over gehad.
    DVN Winkel heeft voor de bezorging afspraken gemaakt met PostNL. In deze afspraken staat dat de bestelling moet worden overhandigd op het betreffende adres en niet voor de deur mag worden gezet. Helaas is dat in uw geval wel gebeurd. Wij hebben hierover contact opgenomen met PostNL en zij gaan het uitzoeken en bij hun bezorgers nogmaals aangeven dat de bestellingen van DVN Winkel moeten worden overhandigd en niet voor de deur gezet mogen worden.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    DVN Winkel medewerker.

  • suiker
    Bijdrager

    Ik bestel al jaren bij de DVN winkel en nog nooit problemen gehad. Bestelling wordt snel en netjes bezorgd.
    Dat het bestelde pakketje op de stoep stond klopt natuurlijk niet, maar daar kan de DVN winkel niets aan doen. Dat is de fout van de pakjesbezorger.
    Als ik niet thuis ben wordt het pakketje bij de buren afgeleverd.

    • Anoniem

      Lees mijn bericht even goed, suiker. Mijn frustatie met de DVNwinkel gaat niet alleen maar over de bezorging. Ik vind hun dienstverlening er alleen maar op achteruit gaan. Andere bedrijven kunnen dit beter en daar ga ik ook op over stappen. Ik hoor hele goede dingen over Boeren Medical, daar ben ik eerder ook klant geweest. Die gaan we eerst maar eens proberen.

    • Ik heb ook positieve ervaringen met het bestellen bij de DVN winkel en de bezorging!

  • mic3901
    Bijdrager

    Dvn winkel: waar ik me aan stoor is steeds het waarom meer strips en dat de machtiging niet voldoende is.
    Ik heb mijn verhaal al 100 keer uitgelegd
    40 jaar Diabeet angstaanvallen en overmatige drang voor te meten. Het is niet anders maar het is zo
    Dit elke keer uitleggen machtigingen in eens niet meer goed of over de max
    Maar uiteindelijk krijg ik de strips altijd. Dus waarom die discussie

  • Gottfried
    Bijdrager

    Ik ben ook al jaren klant. En geen problemen gehad. Wel is de info als je belt voor een bestelling wat “warrig”. Steeds verschillend. Dan is de machtiging er wel en dan weer niet. “Ik kan ‘em niet vinden” etc. En de info is steeds verschillend.

    Maar de DVN moet “oppassen”, hun naam staat er wel bij. Het is toch de DVN. En hoe dat verder uitbesteed is is voor de klant niet belangrijk, wel de service.

    • Anoniem

      Ik vind het gedoe rondom machtigingen uitermate vaag en soms heel irritant. Ik heb via mijn diabetesverpleegkundige een machtiging voor 7 strips per dag (650 per kwartaal), o.a. omdat ik veel sport. Dat gaat meestal goed bij de DVNwinkel, maar soms krijg ik dan opeens weer 400 strips in mijn kwartaalbestelling, met in de pakbon de opmerking dat ik over de limiet ben gegaan. Even bellen of mailen om te overleggen vooraf is dan blijkbaar nog te veel moeite.
      Als ik dan de klantenservice bel, gaan ze het opzoeken en komen ze mijn oude machtiging weer tegen. Die is inmiddels wel al een jaar verlopen, maar als ik aanbied om even een nieuwe aan te vragen (dat is zo geregeld), dan hoeft het weer niet. Gevolg: een nazending van 250 strips. Zonde van de verzendkosten.
      Wat ik heel irritant vind is dat ik niet gewaarschuwd word als ik meer dan de gebruikelijke 400 strips wil bestellen en mijn machtiging klopt niet meer. Dan zou zelfs vrij makkelijk binnen de webshop (automatisch) geregeld moeten kunnen worden. Ik ben zelf ICT-er, dus ik weet wel een beetje hoe zoiets werkt. Maar blijkbaar wil Mediq niet investeren in hun webshop en ook niet in klanttevredenheid.
      Aan het gedoe met de machtigingen, daar zou de DVN nou eens iets aan kunnen doen.

      Bart

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.