Forums / Behandelaren / Meld je leveringsproblemen Abbott/Freestyle Libre / Reageer op: Meld je leveringsproblemen Abbott/Freestyle Libre

tony64
Bijdrager

Reactie op: Meld je leveringsproblemen Abbott/Freestyle Libre

Geachte heer Bibeiro,

Helaas kunnen wij de sensoren niet leveren binnen de gewenste 3-5 werkdagen. We beseffen hoe belangrijk onze sensoren zijn voor het monitoren van uw glucose en verzekeren u dat wij alle moeite doen om deze kwestie op te lossen. Zodra uw bestelling leverbaar is en verzonden is, e-mailen wij u weer.
Helaas kunnen wij u geen exacte datum geven waarop uw bestelling zal worden verzonden. Onze klantenservice zal u dezelfde informatie geven.
Wij beseffen dat dit ongemak voor u met zich meebrengt en bieden u onze excuses aan voor deze vertraging. We doen ons best om onze voorraden te vergroten zodat u zo snel mogelijk uw glucose weer kunt monitoren zoals u dat gewend bent.
Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Reagerend op uw mail van 4-2-19
wat betekend status On hold
Mocht u meer vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Abbott Diabetes Care
Team Klantenservice
deze laastse email van Abbott wacht al meer dan een maand op sensor , kon niet bestellen voor ik op vakantie ging en nu wacht meer dan een week op , klant dienst is zeer onvriendelijk en geef geen antwoord.Heb D2 al lang meer dan 30 jaren en val niet onder de regels voor vergoeding, dus betaal het zelf , geen problemen ,maar krijg de indruk dat zij D1 voor trekken.Als ik zie hoe moeilijk het gaat met Abbott en met Freestyle hebben volgens mij op de markt te vroeg gebracht, en klagen kan bij niemand , dus zijn vrij wild….