Forums / Bewegen / Suikerspiegel voor het sporten? / Reageer op: Suikerspiegel voor het sporten?

etup
Bijdrager

Reactie op: Suikerspiegel voor het sporten?

Lieve mensen
Voor mij is sporten altijd beladen geweest en nog vind ik het ingewikkeld!
Vandaag heb ik sinds lang een uur gelopen. Van te voren zat mijn suiker goed. Onderweg ging mijn hartslag flink omhoog. Ikzweette ontzettend en nam al na 15 min de eerste mars 13kh.
Mijn pomp had ik een half u van te voren op 8.3 gezet.na elk kwartier nam ik een marsje omdat mijn suiker erg aan het dalen was 2 pijlen naar benden bij 3,4.
Na een U was ik thuis. Dronk flink wat water en nam khbolus voor 13 kh omdat ik die 4 gehad had. Na een U nog eens 13khbolus met als gevolg dat ik nog steeds nu laag zit4.30u later.
Meestal leer ik hier niets van en is het de volgende keer weer zo.
Ik neem in ieder geval druivensuiker mee en regel al van te voren dat ik de laatste 5 u voor het sporten niet meer bolus behalve bij de maaltijd.
Mijn pomp zet ik al in een verhoogde waarde van 8.3 voor minimaal tot 2 u na de wandeling.
Zou het helpen?….
Het blijft zoeken naar jou ideale tijd van sporten, welke sport je doet, wat je eet een boterham meenemen voor onderweg zou ook helpen. Een banaan net voordat je sport………
Blijft zoeken ook na 52 jaar
Succes allemaal blijf wel in beweging DAT IS HET ALLERBELANGRIJKSTE